နေမာ ဝိဘဇၨဝါဒိေနာ အနႏၲ ဇိနႆ

ဘယ္သြားၾကမလဲတရားေတာ္ ( ေဝဘူ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး )

သီလေဆာင္တည္လို.ၿပီးႀကၿပီ။သီလေဆာက္တည္ၿပီးလွ်င္ ၿပည္.စုံေအာင္ ၿဖည္.ႀက။ ၿဖည္.လို.
ၿပည္.စုံၿပီဆိုမွၿဖင္. မိမိစိတ္ႏွလုံး အလို ေတာင္.တတဲ.အတိုင္း ၿပီးမယ္။ ယခုလဲခ်မ္းသာမယ္။
ေနာင္လဲခ်မ္းသာမယ္။ ပုစ္စုပ္ပန္ ခ်မ္းသာ၊ သံသရာခ်မ္းသာ ႏွစ္ၿဖာကို ေပးစြမ္းႏိုင္တာဟာ
ဘုရားရွင္. အဆုံးအမေတာ္ကလြဲလို တၿခားမရွိဘူး။ ဘုရားရွင္အဆံုးအမ ဆိုတာ ပိဋကတ္
သုံးပုံပဲ။ ပိဋကတ္ သုံးပုံဆိုတာ အလြန္က်ယ္၀န္းတယ္။ ပိဋကတ္ သုံးပုံကိုအဆီထုတ္ပါ ဆို
လွ်င္ ေဗာဓိပက္ခိယ တရားသုံးဆယ္.ခုႏွစ္ပါး ရတယ္။ေဗာဓိပက္ခိယ တရားသုံးဆယ္.ခုႏွစ္ပါး
ကိုအဆီထုတ္လွ်င္ မဂ္ဂင္ရွစ္ပါးရတယ္။ မဂ္ဂင္ရွစ္ပါးအဆီထုတ္လွ်င္ သိက္ခါ ၃ ပါးရတယ္၊

သိက္ခါ ၃ ပါးဆိုတာ အဓိသီလ၊ အဓိစိတ္တ၊ အဓိပညာပါပဲ။သိက္ခါ ၃ ပါး ကုိအဆီထုတ္လွ်င္
ဧေကာဓမ္ေမာ တရားတခုရတယ္။ ရုပ္ေပၚနာမ္ေပၚမွာ ေနၿပီး ယခုလိုေဆာင္ထားေတာ. (ရႈမွတ္ေနေတာ.)
ကာယကံေသာင္းက်န္းမႈ။ ၀စီကံေသာင္းက်န္းမႈမရွိဘူး။ အဲဒါအဓိသီလ လိုေခၚတယ္။

အဓိသီလအားေကာင္းလွ်င္ စိတ္ေတြေသာင္းက်န္းမႈမရွိဘဲ၊ ၿငိမ္၀ပ္ပိၿပားၿပီးတည္ ေနေတာ.တယ္။အဲဒါ အဓိစိတ္တလို.ေခၚတယ္။ အဓိစိတ္တအားေကာင္းလို.အခ်ိန္ႀကာလွ်င္ ဘယ္လူ၊ဘယ္နတ္၊ဘယ္ၿဗဟၼာမွ ဖန္တီးလို.မၿဖစ္ဘူး၊လွ်ပ္တၿပက္အတြင္း ကုေဋတသိန္း ၿဖစ္ၿပီးပ်က္ ေနတယ္။ရုပ္နာမ္ကိုသိလွ်င္ ၿဖစ္ပ်က္ကို သိေတာ.တာပဲ။ ၿဖစ္ပ်က္ကိုသိတာ အဓိပညာလို.ေခၚ တယ္။ အမ်ားနားလည္ေအာင္ေၿပာရမယ္ ဆိုလွ်င္ ခႏၶာကိုယ္မွာ ထင္ရွားတဲ. အစိတ္အပိုင္း တခုၿဖစ္တဲ. ႏွာဖ်ား ႏွာ၀မွာ ထြက္ေလ၊၀င္ေလ ႏွစ္ရပ္ဟာ အၿမဲတိုက္၀င္၊ တိုက္ထြက္ေနတယ္။ႏွာဖ်ား ႏွာ၀မွာ ကာယပသာဒ အႀကည္က အထိခံ၊ ထြက္ေလ၀င္ေလၿဖစ္ေသာ ၿဖစ္တဲ. ေလႏွစ္ရပ္ဟာ ၀ါေယာ ေဖာ႒ဗကထိတယ္။ ထိုအထိခံနဲ. ထိတာကရုပ္၊ သိတာကနာမ္ ဆိုေတာ. ဒကာႀကီးဒကာမႀကီးတို. သူမ်ားေမးမေနနဲ.၊ ကိုယ္.ႏွာ၀ကိုဥာဏ္နဲ.ေစာင္.ႀကည္.။၀င္ေတာ.ထိ၀င္မယ္၊ထြက္ေတာ့လည္းထိထြက္မယ္၊ထိတာကိုသိလွ်င္ သိေနလွ်င္ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ေမာဟ ၿဖစ္ခြင္မရလို ့ ေလာဘမီး၊ ေဒါသမီး၊ေမာဟမီး၊ ၿငိမ္းတယ္    ၊ ၿငိမ္းေတာ. ေအးတယ္။ မထိခင္ကလဲသိလိုမၿဖစ္ဘူး၊ ထိၿပီးၿပန္ေတာ.လဲသိလို့မၿဖစ္ဘူး။ထိတုန္းကိုသာလို.ၿဖစ္တယ္။အဲံဒါကိုပုစ္စုပ္ပန္တဲ.တဲ.လိုဆိုတယ္။ ထိတာကိုသိေနလွ်င္ ရုပ္ႏွင္.နာမ္သာ ရွိပါသလား လို.သိလိမ္.မယ္။ ရုပ္နာမ္မွတပါး ငါ-သူတစ္ပါး ေယာက္်ား၊မိန္းမ မရွိဘူး ဆိုတာ ဘုရားရွင္၏တရားေတာ္ အမွန္ပါကလား လို. ကိုယ္ဟာကိုယ္သိလိမ္.မယ္။သူမ်ားကိုေမးေနဖို. မလိုပါဘူး။ ႏွာဖ်ားႏွာ၀မွာ ေလထိတာကို သိေနလွ်င္ ထိုအခ်ိန္မွာအတၱ ဆိုတဲ. ကိုယ္ မရွိဘူး။ ထိုသိေနတဲ.အခ်ိန္မွာ ဥာဏ္အၿမင္ စင္ႀကယ္တယ္။ သမၼာဒိ႒ိ ၿဖစ္တယ္၊ ကမၼ႒ာန္းထိုင္ရတာ မ်ား ဘာမွလဲ မေတြ.ေပါင္၊ ဘာမွလည္းမရေပါင္ လို.မ်ားမမွတ္လိုက္ႀကနဲ.၊ ၿမင္.ၿမတ္တဲ.ဘ၀ ဘုရားသာသနာနဲ. ႀကံဳၿကိုက္တဲ.အခါမွာ ဒီလိုအက်ိဳးထူးမ်ားရႏိုင္တယ္၊ စာဖို.ေသာက္ဖို.အသာထားၿပီးအထူးႀကိဳးစားႀက။

ႀကိဳက္တာေရြးဘယ္သြားႀကမလဲ

ေမး။ ဘုရားရွင္ရဲ. အဆုံးအမနဲ.ေနရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ ဘယ္နတ္ဘယ္ၿဗဟၼာမွ ၿပဳၿပင္စီရင္ ဖန္
တီး မႈမၿပဳရဘဲ ၿဖစ္ပ်က္ေနတဲ. အဲဒီ ရုပ္နာမ္ ေပၚမွာ စိတ္ကေလးထားၿပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ ့ၿဖစ္တာ
ပ်က္တာ ကိုသိေနတဲ. စိတ္ကေလးနဲ. ေသရင္ ေနာက္ဆုံး နိဗၺာန္ မေရာက္ေသးေတာင္ လူ၊
နတ္၊ၿဗဟၼာေတာ.ၿဖစ္မွာပဲ။အဲဒီေတာ.ဘယ္သြားႀကမွာလဲ။ (နိဗၺာန္ သြားမွာပါဘုရား။)

ေမး။ ေအး..ကိုယ္သြားခ်င္တဲ.ဆီကုိ သြားဖို.သူမ်ား ေမးဖို.ကို လိုေသးသလားဗ်ာ။ (မလိုပါဘူးဘုရား)

ေမး။ ေအး..ကိုုယ္ဟာကို ငါ၀ိဇၨာ နဲ.ေနတာပါဗ်ာ လို.ေကာေၿပာဖို.လိုေသးသလား။
(မလိုပါဘုရား)။

ေမး။ သူမ်ားကိုေကာငါဘာနဲ.ေန တာလဲ။၀ိဇၨာနဲ. လား။ အ၀ိဇၨာနဲ.လားလို. ေမးရဦးမွာလား။
(မေမးရပါဘုရား)

ေအးဟုတ္တယ္။ကိုယ္.ဟာကိုသိတယ္ဗ်ာ။ဒါေႀကာင္.သံသရာတေလွ်ာက္လုံး ၿဖည္.က်င္.
လာတဲ.ပါရမီေတြက ၿပည္.စုံလုံေလာက္ႀကပါတယ္ဗ်ာ။ ၀ီရိယ နဲ.သာထူေထာင္ႀက။
ဘုရားရွင္ ေရႊလက္ထက္ေတာ္က ေရွးအရွင္ေကာင္း အရွင္ၿမတ္မ်ား အလိုရွိရာ ေဗာဓိ နဲ.
အသီးသီး နိဗၺာန္ စံ၀င္ႀကြသြားႀကဘိသကဲ.သို. အခ်ိန္အခါ ဘ၀ၿမင္.ၿမတ္တာ သိလို. ထပ္တူ
ညီမွ် ေဆာင္ႀကပါလွ်င္ သမာပတ္ ရွစ္ၿဖာအထိ မၿပီးစီးႏိုင္တာမရွိ၊ ၀ီရိယ သန္သန္ႏွင္. မွန္
မွန္ႀကီး အခ်ိန္အနည္းငယ္မွ်အခ်ည္းအႏွီး မၿဖစ္ရေအာင္ စိစစ္ကာ မိမိလဲေဆာင္၊ တပါးသူ
မ်ားကိုလဲ တိုက္တြန္းႏႈိးေဆာ္ၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ႀကီးေဆာင္ႀကတာ ေအာင္ႀကၿပီ၊၀မ္းေၿမာက္ႀက။

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s